Sisuturundus | MyFitness

Kaks kuud trenni ja nüüd... lõpuspurt!

Sisuturundus 08.11.2017, 14:57

Kaks kuud katsetamist, milliseid erinevaid trennitegemise võimalusi MyFitness´ist endale leida võin, ja jõudiski kätte aeg kui tuli valida oma eksperimendi viimane rühmatrenn. Valisin selle, mille nimi oli tekitanud minus kogu selle aja aukartust ja veidi hirmugi  – CrossTraining´u!

Olen kuulnud, et CrossTraining on miski, millega isegi võisteldakse. Ehk siis teed aga CrossTraining´ut, jõuad selles järjest edasi ja vallutad võistlustel esikohti. Uude Lasnamäe Linnamäe MyFitness´i jõusaali jõudes, kus CrossTraining´u trenn toimub, ootasid mind seega ees mõistagi kaunite ja tugevate lihastega kaasvõitlejad ning julgustavalt naeratav treener. Osalejate nimesid täis tahvlile lisati ka minu nimi ning treening võis alata!

Kõigepealt alustasime hüppenööriga hüppamisega, mida tuli katkestamatult mõnda aega soojenduseks teha. Lihased soojad ja keel minusugusel algajal vestil, alustasime ringtreeninguga ülakeha heaks. Iga osaleja tegi järjest erinevaid harjutusi: lõuatõsted, kätekõverdused üht- ja teistpidi, kätetõsted hantlitega ning taaskord hüppenöör. Seeriat tegime 12 minutit järjest ilma pausita ja lõpuks panime kõik tahvlile kirja, mitu ringi igaüks tehtud sai. Ehk siis väike võistlusmoment oli treeningus sees – olgugi, et pigem ikka iseenda jaoks, et järgmise korraga arengut võrrelda annaks!

Edasi hakkasime harjutusi tegema alakehale. Turjal kangi hoides tegime erinevaid väljaasteid, samuti mitmeid harjutusi matil. Samamoodi panime pärast igaüks tahvlile kirja, mitu ringi erinevaid harjutusi selle aja sees teha jõudsime. Lõpetuseks andsime koormust ka kerelihastele ning sedagi samuti teatud aja jooksul erinevaid harjutusi tehes. Kui trenni koguaeg 45 minutit oli lõpuks läbi saanud, venitasime end hoolega. Kuna ma pole kunagi varem nõnda intensiivses – ja olgem ausad, et ka nõnda raskes – trennis kaasa löönud, tundsin valutavaid lihaseid juba ka keset trenni ja kartsin, et järgmisel päeval ma sõna otseses mõttes enam ei liigu. Venitused olid aga nõnda sügavad ja korralikud, et tõusin järgmise päeva hommikul krapsti voodist püsti ja imestasin isegi, et tundsin oma lihastel täiesti talutavat valu, mis paari päevaga sootuks kadus.

Kindlasti soovitaksin algajal CrossTraining´us võtta rahulikumalt kui kogenud kaaslased kõrval. Võistlusmoment iseendaga on aga antud treeningus sütitav – olgugi, et oli raske, on kiusatus proovida, kuidas läheb järgmistelgi kordadel. Igal juhul on mul hea meel, et julgesin sedagi trenni katsetada ja anda oma kahekuulisele treeningperioodile korraliku lõpuspurdi! Viimase kahe kuuga olen saanud MyFitnessist väga palju värvikaid elamusi – nüüd tuleb vaid välja valida oma lemmikud ja jätkata nendega. Meeles püüan hoida aga seda, et mida rohkemates erinevates treeningutes osalen, seda tänulikum mu keha on!