Sisuturundus | MyFitness

Alusta meeldivaga!

Sisuturundus 12.09.2017, 11:41

Peale suvehooaega tagasi spordiklubisse minna võib olla ühtaegu meeldiv ja hirmutav. Mis saab siis kui mulle nüüd enam trennis ei meeldi nii nagu varem, kui ma ei saa hakkama või väsin ära juba esimese 10 minutiga?! Samas soov tõestada endale vastupidist ning alustada uut hooaega tegusalt ja tervislikult, sunnib sammud siiski klubi poole seadma.

Olgugi, et lubasin endale suve lõpus proovida algaval sügisel spordiklubis kõike seda, millest olen viimasel ajal kaarega mööda käinud – nagu näiteks jõusaal ja jõulisemad rühmatrennid, valisin oma alanud sügishooaja esimeseks trenniks vesiaeroobika MyFitnessi Rocca al Mare klubis. Ikka selleks, et algus oleks võimalikult turvaline ja meeldiv! Nimelt olen MyFitnessis vesiaeroobikas käinud juba aastaid vähemalt kaks-kolm korda nädalas ja naudin seda väga.

Vesiaeroobika on minu arvates siiski kardiotreening, sisaldades palju liigutusi nii jalgadega kui ka kätega. Treeningus kasutame mitmeid erinevaid abimaterjale, mis hoiavad vee peal ja annavad samas meeldiva lisakoormuse. Harjutusi ja materjale vahetades on ka endal huvitavam ning trenni raskustaset võib reguleerida nii palju kui ise soovid. Mõnel päeval ma näiteks ei taha pingutada nii palju, teisel aga tahan rohkemgi veel!

MyFitnessi vesiaeroobikal on mitmeid erinevaid variatsioone: on AquaMix, AquaToning, AquaBox ja tegelikult mitmeid veel. Küll aga on ühine see, et igal juhul saab alati basseiniserval juhendavatelt treeneritelt tuge, häid näpunäiteid ja mõistagi terve pika rea põnevaid harjutusi, mida vees saab ette võtta. Ise oskaks ehk ainult üles-alla hüpata ja käsi-jalgu laiutada, aga vesiaeroobikas on tegelikult peidus nii palju rohkemat. Ka muusikat saan vesiaeroobikas muusikuna enamasti nautida. Eks muusikavalik sõltu treenerist, ent house muusika ja selle erinevad miksid meeldivad mulle väga.

Lisaks on tore, et nüüd on võimalik vesiaeroobikat lisaks MyFitness Rocca al Mare klubile teha ka uues MyFitness Ülemiste City klubis - nii saan valida sobiva asukoha oma päevaplaani järgi.

Ma arvan, et vesiaeroobika ongi minu üks lemmikumaid sportimisviise. See ei anna jalgadele liiga suurt koormust, ei väsita mind liigselt, on igati mõnus ja tujutõstev. Pärast vesiaeroobikat külastan tavaliselt ka mullivanni ja sauna ning tunnen end spordiklubist lahkudes alati hästi!